با آموزش رنگ آمیزی محیط مدرسه اسما شیخ امیری،آموزگار سیرجانی با خلاقیت خود در راستای مهارت آموزی دردرس کار و فناوری،اقدام به آموزش نقاشی دیواری کرده و علاوه بر مهارت آموزی،محیطی شاد برای دانش آموزان ایجاد کرد.
کد خبر: ۱۴۰۳۷۰۴

به گزارش جام جم آنلاین کرمان؛عباس عزت آبادی، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان سیرجان ضمن قدردانی از این معلم خلاق و فداکار و دانش آموزان این کلاس گفت:مهارت آموزی و آماده سازی دانش آموزان برای آینده از اهداف مهم آموزش و پرورش است و معلمان ما می توانند با انجام کارهای خلاقانه همچون کار این معلم فداکار گامی موثر در مهارت آموزی و همچنین ترویج ایثار داشته باشند.

این معلم سیرجانی اظهار داشت:دانش آموزان با علاقه و تمایل خود در حد توانشان اقدام به یادگیری و ایجاد محیطی شاداب برای خانه دوم خود کرده اند.

شیخ امیری،در ادامه گفت:هدف من از انجام این کار علاوه بر مهارت آموزی،ترویج فرهنگ ایثار بین دانش آموزانم بود.

بر پایه این گزارش،اسما شیخ امیری آموزگار سیرجانی پایه ششم ابتدایی دبستان شهید اسلامی ۱،در راستای اهداف آموزشی و مهارت آموزی به دانش آموزان در بخشی از ساعات کار و فناوری اقدام به آموزش نقاشی دیواری به دانش آموزان کلاس خود کرد و با کمک دانش آموزان کلاس خود محیطی شاد برای تمامی دانش آموزان مدرسه ایجاد کرد.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها